torsdag 13 november 2008

- Glasprovning & Teaterhelg



Ikväll skall vi på glasprovning. Spännande! Vi skall prova olika drycker i olika typer, former av glas. Det skall bli spännande och se skillnaderna, på doft och smak. Mino som arrangerar kvällen har utlovat en resa från okej till wow! Föreläsare är Peter Karlsson ifrån Riedel. Jag ser fram emot en trevlig och givande kväll!

På Lördag är det äntligen dags för vår resa till den kungliga huvudstaden, som vi sett så mycket fram emot. Vi vann 1:a pris från Hus & Hem i sommras, temat var sommarprojekt och jag hade skickat in bilder på vårt utomhuskök som vi håller på och bygger. Vi vann en helg i Stockholm med hotell, middag och teater.!


Så helgen är räddad vi skall se "The producers"- på China, äta god mat på Berns och sova skönt i hotellakan som jag älskar ( de är så mjuka och inte en skrynkla att skava sig mot )

Vi skall även hinna med massor av affärer, helst antikaffärer och inrednings butiker för min del. Om M får bestämma så blir det en och annan hifi butik också.

Sent på kvällen så skall vi även besöka min syster och hennes kille i deras nya lägenhet. Det skall bli jätte kul. Tänk att lill syster yster har blivit så stor att hon flyttat ihop med en toppen mysig kille och i Stockholm mitt i smeten.

Hoppas de har Champangen på kylning .-)!

Kram/Nettan

Inga kommentarer: