torsdag 13 november 2008

- Förkylning på väg eller badtunnesjuk



Känner mig ganska hängig både igår kväll och idag. Huvudvärk och ont i kroppen. Är det förkylnings time eller har jag blivit kall i badtunnan häromkvällen måntro. Igår när vi badade i tunnan då var det nästan 40 c och det var varmt..... Kanske 1 grad för varmt. Jag satt bara en liten stund sen kröp jag ner i sängen och tittade på TV istället och åt chips och tyckte synd om mig själv. De andra satt länge och njöt!




Har fått upp några väggord nu på morgonen, är jätte nöjd!
Det var inte alls svårt att sätta upp dem. En hamnade i hallen, och den andra satt jag i vår dotters rum. Då kan hon både somna och vakna upp med dessa ord. Kan bara vara positivt att se.



Min fina ljuspåse är fylld med doftljus, luktar jätte gott i rummet.




Tarzetterna börjar visa sig. Hoppas de hinner komma upp till jul.
Gillar deras doft i liten mängd.
Dags för långpromis med hunden, idag blir det tur till skogen och plocka lite mossa.
Ha en skön dag!
Kram/Nettan

Inga kommentarer: