fredag 18 september 2009

Betong gjutning

Solen skiner och kraften har åter infunnit sig i armarna. Det är inte bra att överanstränga sig jämt. Så en dags vila och nu kan jag så smått sätta igång med mina projekt.

Jag har inhandlat roliga plastformar och barnleksaker den senaste veckan som jag skall gjuta betong i. Helgen är vikt för min ny funna kärlek! BETONGEN!!!

Har garaget fullt med papprör som jag skall gjuta plattor av till vår trädgård. Så då får monsterblandaren jobba lite, jag är så glad för den betongblandaren, den hjälper massor när jag väl sätter igång och exprimentera.

Kul är att jag fått 2 st beställningar av mina arbetskompisar på lite mindre betongfat av rabarber, det är verkligen hög tid att gjuta dessa för jag har bara några få blad kvar den här säsongen.


Snart får ni se hur det går med allt. .....

Kram till er alla!

Nettan

Inga kommentarer: