torsdag 8 januari 2009

TILLBAKA I VERKLIGHETEN


Måste skriva en liten hälsning till er som har varit inne och inte fått något nytt att varken läsa eller bilder att titta på. Det känns jätte kul att ni har tittat förbi det gör mig jätte glad. Skriv gärna en kommentar så jag vet vilka ni är.

Julen har varit jätte skön, god mat, mycket gott vin, härliga timmar i badtunnan, många långa promenader i skogen och spel med familjen. Jag har knappt kopplat upp datorn mot yttrevärlden på 2 hela veckor. Så himla skönt har det varit! Jag kände att jag behövde koppla bort informationsbruset som lätt kan bli lite för mycket ibland, jag tror att jag är lite beroende på att hålla mig ständigt informerad på vad alla gör och nyheter som händer.

För att få igång vardagen håller jag på lite smått och röjer och sorterar prylar här hemma. När man bygger hus är det lätt hänt att sakerna inte har funnit sin rätta plats och det hopar sig med annat som är på väg...... Vi har alltför många förråd som är proppfyllda med grejer.

Under julledigheten har mannen i huset har varit jätte duktig och fixat dörrfoder till alla dörrarna. Nu är det lite golvlister som står på tur och lite tapetsering, trappräcke och leta klinkers till badrummet. Så vintern är räddad!

Kontorsjobb står även på tur innan jag verkligen kan ta mig annan bloggen, så ni får vänta 1 dag till innan lite bilder och annat visas.

Många kramar
/Nettan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen tillbaka! Jag hänger här varje dag,så jag är glad att du är tillbaka. Ha det bra och mitt finger mår bra men inte bilen:0)
Kraaaaam

LillaFlisan sa...

Så kul att du är tillbaka!!!!

Hoppas att din ledighet varit skön...

Stor kram

Flisan