måndag 22 december 2008

Jul ledigt från bloggen















Snart är det äntligen jul och den tiden viker jag 100% till min familj, släkt och vänner.
Det social livet skall nu underhållas och familjens stunder med varandra är efterlängtade.



Jag kommer göra ett uppehåll i bloggandet ett tag för att hämta krafter, pyssla och måla lite möbler.




Jag har en hel hög med tidningar och några böcker som jag skall läsa och vem vet jag tittar kanske förbi era bloggar för att samla inspiration.

VILL ÖNSKA ER ALLA EN UNDERBAR JUL
OCH ETT GOTT NYTT ÅR!
Vi ses!

Kram

Nettan

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi önskar er en riktigt god jul och gott nytt år! Jag ser i fram emot nya trevliga bilder och inlägg från dig efter jul. Många varma kramar från oss i Enstaberga

chani sa...

Hoppas att ni oxå får en fin jul och en bra start på det nya året!
kram

LillaFlisan sa...

En riktigt god jul till dig och de dina!

Kram

Flisan

Interiörboden sa...

**GOTT NYTT ÅR**
Kram Sandra