fredag 7 november 2008

- Veckans loppis



Här är veckans skörd av loppis prylar. Hittade en hel påse med massor av mandelformar och en fin virkad duk jag inte kunde motstå.
Har surfat runt hos andra bloggar för att hitta lite olika tips på vad jag kan göra med dessa formar. Detta är några roliga pyssel som jag gillar skarpt:
Detta hittade jag på Nezzie blogg.
Urläckra tips!







Eller denna roliga idé som jag hittade på Growing people

Eller denna roliga idé från Glitter & marsipan

Hittade detta hos karin och på Styleroom


Vad sägs om detta....vilka härliga lampor! Hitta bilderna hos mat & fritid
Det vore något nere på restaurangen när vi bygger om.



Super kul! Måste prova att göra allt.
Är det någon som kan ge mig fler tips? /

Får inte glömma att visa er pricken över I:et på loppisfynd.
Så ursnygga och vilken kvalitet. Det känns så häftigt att slå på nummerskivan.


Ljudet får mig att rysa av välbehag. Nu är det bara en gammal fin skrivmaskin i svart så är samlingen komplett på skrivbordet.

/Nettan

Inga kommentarer: