fredag 7 november 2008

- Fars dag




Vad ger man till en far som har allt?
Kan detta vara till inspiration kanske?
Fast vi har ju redan fixat presenten, den står just nu i garaget och inväntar hjälp med att rulla ner den. Jag menar vår badtunna som skall förhoppningsvis invigas på söndag, på Fars dag.


Min egen far kanske jag också skulle få tag på. Han finns i Thailand och bor där sen 5 år tillbaka. Vi har nästan ingen kontakt alls. Han har en ny familj och verkar som att han nu är lycklig med sitt nya liv där över. Kul för han! Undrar om jag någonsin kommer att träffa honom igen, troligtvis kommer han inte hit till Sverige någon mer om han inte blir allvarligt sjuk eller blir utslängd från Thailand pga av oroligheter som hela tiden inträffar.

Jag skall iallafall skicka honom ett mail och hoppas att han blir glad för det.

Dottern är hemma från skolan idag också, ligger och sover tungt i min säng. Skall snart väcka henne så hon kan dricka lite te och äta lite frukost.

Ha en bra dag!
/Kram Nettan

1 kommentar:

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Fars-gubben fick en halsduk och mössa! Så nu kan han gå ut när det blir kallt!
Kram
MArie