måndag 17 november 2008

Rolig helg i Stockholm



TACK , Hus & Hem för priset, Vilken underbar helg vi har haft i Stockholm i helgen. Jätte fint hotell " Berns" fint rum som vi uppgraderade till ett större" det låg högst upp med utsikt över takåsarna. Härlig middag på Berns asiatiska i spegelsalen. Underbar miljö. Teatern var nog den bästa uppsättningen jag har sett. Tempo, mycket humor, dans och jätte bra skådespelare.
Denna musikal måste ses om ni har möjlighet!
Var även och hälsade på hos syster Susanne också. Jätte kul och vilken fin lägenhet de har skaffat. Champangen var jätte god och vi kom hem långt in på små timmarna. Tack gulliga syster och Per för er gästvänlighet.

Dagen efter tillbringade vi på Grand hotell fitness center, tränade och tog det lungt i vilfotöljer med massor av inrednings tidningar. Därefter som final på helgen åt vi afternoon tea på Grand hotell. Jag säger bara Whoww.... massor av gott och väldigt mycket.... också!
Det gör vi gärna igen nästa gång vi är i Stockholm.




Hemma låg det ett paket och väntade som jag ropat in på Tradera.
Jätte fina kryddburkar!
Ha en bra dag!
Kram/Nettan

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Nettan,

Blev verkligen glad över din kommentar.
Tycker själv att reportaget var bra.

Du får mer än gärna komma på min julmarknad men det blir väl lite långt att åka, jag bor ju i Skåne.

1000 tack för erbjudandet om hjälp.
Hade du bott närmre så hade jag kanske nappat.

Har köpt jättegulliga engångs muggar som får duga.

Vilket vackert hus Ni har.

Och du grattis i efterskott...., vilken tur.
Så roligt att det blev så lyckat. Det är väl härligt att skämma bort sig själv.

Kramisar Jeanette

No.15 sa...

Fina burkar du fyndat.=0)
Tack för titten,kommer tillbaka.
Trevlig kväll!

Prylhyllan nordic sa...

Hej!
Roligt att se dessa burkar här på bild, blev snyggt. Kanske de är inhandlade av mig då jag säljer nya saker från www.prylhyllan.se på Tradera?
Fin blogg du har. Jag är precis nybörjare och har väl inte hittat alla funktioner än ang. layout mm. Gillar också att mixa gammalt med nytt. Ha det bra.

VILLA MOA sa...

Jag visst är det hos dig jag köpte burkarna. Är jätte nöjd med dem. Kul att du hittade hit. Är också helt ny med bloggandet, det är jätte kul och det har verkligen gett mig en helt ny värld att upptäcka.

Du hade några fina hjärtan med en galgkrok, har du sådana kvar. Jag skulle vilja ha 2 st sådana.

Kram/Nettan

Prylhyllan nordic sa...

Jo hjärtan i zink finns ett fåtal kvar. Ett ligger på Tradera och brukar blir dyrare än i webshoppen. Det finns just nu 4 kvar i lager i butiken. Kommer troligtvis inte hem fler. De är snygga att dekorera med ex kanel och torkad apelsinskiva nu till jul eller med en liten kvist ene eller skimrande pårlor som liknar frost.
Jag hittade dig av en slump när jag surfade runt lite på andras bloggar för att se hur de har lagt upp sina inlägg. Många är otroligt duktiga och har nog lagt många timmar på detta. Ha det bra.
Karamell