lördag 13 december 2008

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD



Idag är det lucia och den har helt obemärkt försvunnit förbi. Tyvärr!!

När dottern var liten så brukade hon klä sig i luciadräkt och stolt sjunga och bjuda på fika. Men idag är ingen hemma som kan lussa för mig. Inte heller har jag hunnit njuta av våra lussebullar vi bakade igår. Ingen ordning på någonting!!!!!:-(


Jag provade ett nytt recept med mandelmassa i lussebullarna iår. Så när de kom ut från ugnen så var jag bara tvungen att provsmaka direkt. De blev 2 st i snabb takt för att se om de höll måttet............ GUD I HELA HIMMLEN SÅ GODA DE BLEV!!!!

Idag är min tävling avslutad...... jag har dragit en vinnare av de 26 st som har varit med och tävlat.


DET ÄR MED STOR GLÄDJE JAG HAR DRAGIT ETT VINSTNUMMER OCH VINNAREN TILL DE FINA JUL KULORNA ÄR..................................................................................




LILLA FLISANS HUS

STORT GRATTIS TILL DIG!! jag hoppas du kommer få stor glädje av kulorna nu till jul eller kanske har du dem framme hela året runt på ett vackert fat.


Mail mig din adress så skickar jag över din vinst på måndag. Åter igen stort grattis till dig!

Jag vill även rikta ett stort TACK till er andra som ville vara med på tävlingen.

Samtidigt vill jag önska er alla en riktigt skön jul och hoppas att ni tittar förbi snart igen här hos mig på Villa Moa!

Kramar/Nettan

4 kommentarer:

LillaFlisan sa...

Du anar inte hur jag hoppar runt och jublar här hemma (så lillkatten for under soffan i ren förskräckelse))


HURRA!!!!!!

Dom vackraste kulorna jag sett!!!!

TUSEN TUSEN tack!!!

Kram

Flisan

Jag mailar!!!

Interiörboden sa...

Grattis vinnaren!! Förstår att ho blir glad :)

Trevlig lucia!!

Kram Sandra

Hemmalycka sa...

GRATTIS till vinsten!
Kram
Åsa

gunnelsvensson sa...

Så vackra kulor!!! Ja hela bloggen är vacker förrästen!