tisdag 25 november 2008

Blogg SM

Det här med bloggandet är väldigt nytt för mig och väldigt intressant!!

Det har verkigen öppnats en helt ny värld inom inredning. Genom att själv börja blogga har jag även hittat favorit bloggar som inspirerar enormt. Jag kan sitta i timmar och bara njuta!

Bloggandet i sig är så spännande men enormt tidskrävande i början. Så var det för mig iallafall. Ni andra är kanske mer kunnig på detta?

Innan man har hittat sin stil ock lärt sig hur man gör, vad som ser bra ut, kunskapen om hantering av bilder och hur man fotar för att det skall se hyfsat bra ut. Ja, det är massor av funderingar som hela tiden dyker upp under tiden man bygger upp sin blogg.

Jag har lärt mig massor och jag är stolt över vad jag åstad kommit.... men det finns massor kvar att göra och det får ta sin tid.

Min första blogg jag hittade var "Magnolia" och "Anna hus på landet" det var i mars, 2008. Jätte duktiga tjejer! Jag kan lugnt erkänna att efter det har jag blivit fast och lite beroende, vill inte missa något och jag har enormt sug efter att lära av andra.


Det finns så mycket duktiga tjejer som har så enormt stor potential att skapa. Hantverksyrket är på uppgång, tänk vad häftigt om vi alla kunde försörja oss på allt fint vi skapar i våra hem. Då kanske vi har löst en del av finanskrisen och sparat massor åt miljön. Loppis och second hand är verkligen ställen jag letar efter i dessa dagar och säkert många med mig.

Tack alla duktiga tjejer som delar med sig av sina hem och skapandets tjusning.

Länge leve skapandet och bloggandets möjlighet att visa världen vad vi kan.

Kram
Nettan

Inga kommentarer: