måndag 15 september 2008

Äntligen funkar min blogg

Det har varit många månader utan ett enda inlägg.

Tiden har gått ändå fort-Sommar är över och nu är hösten verkligen här. Idag tog jag på mig min vinterjacka och kände sorg över att det inte blev någon lång sommar iår.

Men det har hänt en hel del med vår terass. M har verkligen kämpat med alla girsågningar.





Uterummetstak är på plats, men vi väntar med glaspartierna till nästa år.


En mur har också kommit upp som skall putsas vit.



Vi har byggt en lounge med sköna soffor vid vårat utekök.


Köket vann jag första pris för i Hus & hem. Jätte kul!

Vi vann en härlig helg i Stockholm med hotell och middag och teater. Det skall bli jätte kul att få åka dit och känna på storstadspulsen.



Har exprimenterat med lite betongjutning också. Väldigt kul! Sånt vill jag hålla på med .....

Kram/Anette

Inga kommentarer: