söndag 2 augusti 2009

Tillbaka.










Har inte varit inne på bloggen sen i maj och nu när jag skulle in så hade jag glömt bort mitt lösen till sidan. Skadligt att ha semester. Hjärnan är inlåst i skåpet och jag har gömt nyckeln och glömt var....:-) Hi hi!


Vi har haft en underbar semester på västkusten och Österlen. Alltid lika kul att sticka iväg och lika skönt är det att komma tillbaka hem. Njuter av min säng, min trädgård som nu måste rensas. Plocka och pyssla!

Vi har bott på massor av fina hotell och besökt 3 olika spa, där vi gottat oss. Ätit massor av skaldjur och fisk och sköljt ner det med gott vin och öl. Tråkigt att fukten har krympt mina kläder..... Träning och motion står på priolistan nummer ett. Nummer två är svampskogen. Vill gärna ha med mig gubben ut och han är lite klen efter en släng av magsjuka.

Kul att hitta hit igen och nu har jag massor av uppdateringar hos er andra att göra.

Må så gott i sommarsolen!
Kram/ nettan

2 kommentarer:

marita blücher sa...

Hej Anette,
Så roligt att du kikade in och tusen tack för din rara hälsning. Fina bilder du visar från semestern - metallskulpturen på stenen var verkligen läcker !
Önskar dig en fortsatt bra vecka.
Kram/Marita

LillaFlisan sa...

Så jätteroligt att du är tillbaka!

Vilka härliga bilder från Österlen du bjuder på också......

Det är verkligen en av sveriges små pärlor.....

Stor kram

Flisan