måndag 9 mars 2009

Slow food/slow life....

Att bli kallad slö, det är inte mig de beskriver, fast ibland önskar jag att jag faktiskt skulle kunna ta på mig den uppgiften. Underlig känsla att inte göra någonting!

Men om det är något som jag börjar ta fasta på är det att vi har det väldigt stressigt, allt skall gå så fort och vi skall hinna med så mycket som möjligt på minsta möjliga tid.
Ibland känns det verkligen som alla drar i en och man skall vara så presterande.
Mitt nya mål är att njuta av livet och att ta det lite långsammare, hinna stanna upp och bara va och njuta av stunden. Jätte svårt, när man är så rastlös som jag, som bara måste ha något att göra hela tiden.
Hittade en jätte fin bok på bokrean som verkligen är inspirerande.
Fina bilder också att varva ner till. Det här skall bli mitt nya liv, jag skall jobba på det iallafall!

Inga kommentarer: