onsdag 11 mars 2009

Blommor i hemmet…..

Marsbilder 048 Marsbilder 050 Marsbilder 047004

Tycker att  ett hem bör ha en vas med färska blommor att njuta av. Just nu kan man verkligen frossa i tulpaner i olika färger och former. Papegoja tulpanerna är riktigt härliga med sin färgblandning.

Köpte mig också några rosor, som faktiskt är oäkta, svårt att upptäcka, de har taggar till om med, detaljerna är riktigt bra gjorda. Köpte dem hos Vita rum en underbar affär med massor av vackra saker. Det här med att köpa rosor har jag faktiskt tröttnat på, rosorna nickar så fort de kommer innan för dörren.

Hur lyckas ni med att hålla rosorna fina? Tips tas gärna emot!

Kramisar till er alla!

Nettan

5 kommentarer:

A home far away sa...

Underbart fina blommor och rosorna kommer ju att stå lääänge:)

Ha en fin dag
Kram Gunilla i Singapore

Anonym sa...

Åh ,vad fina blommor! När Jag får rosor(lite för sällan nu för tiden):0( Kokar jag upp vatten,doppar ner dem där nysnittade ett par sekunder sen står de läääääääääänge om de börjar nicka gör samma igen! Kram hälsa alla

Suss sa...

Hej syrran! Vad fina rosorna var! Är den affären i Nyköping? Måste gå dit när jag kommer hem nästa gång. kram!

Jenny sa...

Hej Nettan!
Hittade till din blogg idag:)

Vilka fina blommor du visar, älskar tulpaner!

Rosorna är väldigt naturtrogna, de kommer ju inte sloka på ett bra tag, hihihi!

kram Jenny

VILLA MOA sa...

Hej Syster!

Rosorna är köpta på "Vita rum" i Nyköping, jag kan köpa några åt dig så får du dem i påskpresent när du kommer hem på besök.

Kramis