torsdag 30 oktober 2008

Snökaos på väg


Det är ju så typiskt, varje gång vi skall åka ner till Kungsbacka så är det snökaos på G. Har vi tur så hinner vi ner och komma på plats innan vi möter ovädret. Försökte att få på vinterdäcken hos däckcenter men de var fullbokade 2 veckor framöver.............så jag får köra väldigt försiktigt!

Så har badtunnan anlänt, jätte stor!! Den fick precis plats i garaget. Där får den stå tills den skall på plats nästa vecka.

Jag fick en underbart fin blomster arrangemang av familjen när jag fylld år förra helgen och en skön helg på spa på vildmarkshotellet. Vi hade det så himla skönt, kanske var det lite för stojigt för min smak, då det är ett familjespa. Annars var det så skönt att åka iväg med bara familjen och myyysssaaa!!!. TACK, MATS OCH LINNEA FÖR EN TOPPEN FIN PRESENT!

JAG ÄLSKAR ER!


Fina höstastrar från trädgården.


Var ute i skogen och hittade massor av hösttrattisar när Chanti och jag tog en skön promis i höstsolen. Mums på mackan och i såsen!
Må så gott!
Kramis/Nettan