torsdag 13 mars 2008

RIS & FJÄDRAR


Så är vi igång igen, idag skall det bli mer kontorsarbete,satt lite för mycket med annat igår.
Allt som måste göras är inte alltid så kul, jag är expert på att börja med andra projekt som känns mycket roligare.
Fick just en återbuds tid hos min Naprapat Elisabeth, jag hoppas hon kan göra underverk med min nacke så huvudvärken och yrseln försvinner.

Om en vecka är det påsk, det känns väldigt konstigt. Så tidigt det är iår!

Måste ut och köpa lite vita fjädrar eller kanske svarta fjädrar, det skulle kunna bli fint. Trädgårdsbutiken får nog ett besök idag också.
Vill även ut och hitta mer lavendelkrukor.
Jag skall ha en lavendelhäck i år och det är lika bra att köpa dem nu för de brukar snabbt kunna rota sig. Jag har sån oerhört längtan efter växter iår.
Det skall bli kul att anlägga början på trädgården. Vi kommer börja med baksidan först och jobba oss uppåt. Då vi har ett sutteränghus så blir det enklast så.

Gubben tog hem en hel säck med ris, riset kom till nytta i mina flaskor, som nu står väldigt stadigt. Tror inte han hade tänkt att riset skulle användas där! Men, jag tyckte det var en så stor säck att lite ris som användes till annat har han nog inget att gnälla över. Han gnäller aldrig förresten, vilket tålamod han har med mig. Jag är så lycklig över att han står ut med mig och mina projekt. Har märkt att många av mina ideér måste ligga och mogna ett tag, sen är han med på noterna också.
Ha en bra dag!
/anette






Inga kommentarer: